Känner mig positiv.

Det här med läktarengagemnaget gjorde mig väldigt glad i onsdags hoppas på att alla som stod i klacken kommer tillbaka.

Jag tycker också att de bör ordnas ett klackmöte snart med alla som känner att dom vill tillföra något. Det kan behövas inför det stundande kvalet.

I morgon möter vi Mora igen och spelar vi som i första perioden hela matchen kommer dom få det jävligt tufft.

Har inte så mycket mer att säga idag men kände att jag ville uppdatera med något inlägg en blogg utan ett inlägg vraje dag är inte bra enligt min mening.

Kanske kommer ett längre och roligare inlägg framåt kvällen.

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Pelle

Låter som en bra idé!

2010-01-29 @ 20:02:19
Postat av: löjjan

De kommer bli bra får snacka om de på onsdag eventuellt.

2010-01-29 @ 21:19:38
Postat av: Rusk

Ja du Pelle du kommer nog bli både glad, nöjd å förvånad. Vad heter det nu när kossorna vänder vid mittcirklen?

2010-01-29 @ 21:24:23
Postat av: AndreaS

Härligt att höra !

2010-01-30 @ 00:27:39
Postat av: lakej

Ni håller ju jämna steg med mora än så länge (1-1 just nu) Ni lär ju trots allt gå till kvalserien men som jag ser det kommer ni krossa allt motstånd i en sådan lingonserie.

2010-01-30 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: