Ge j20 spelare chansen nu IKO.

Att IKO inte kan vinna matcher har jag aldrig sagt det är snarare tvärt om jag vet att dom kan om dom bara skärper sig lite.
Tycker det är så jävla surt att inte alla visar samma inställning för varje match.
Det är nu 12 poäng upp till strecket och det är kört totalt för att undvika kval det måste väl ändå alla insett nu?


Jag personligen tycker man kan släppa lite på det hela ta upp en "j20femma" i a-laget nu då som det var tal om innan sässongen jag tror dessutom att det kunde locka lite mer publik dom sista matcherna i morgon lär det inte va över 1000 pers i hallen...

// löjjan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt ! In me juniorerna !

2010-01-21 @ 12:16:02
Postat av: Malin Brunhårig

Ja in med sveriges bästa juniorer

2010-01-21 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: