besviken!!

Nu har jag kollat på Leksands matchen.. och det är med blandade känslor som jag skriver här nu.

Jag vill så gärna ge det här laget beröm över sin insats. De spelade bra, riktigt bra. Gjorde en skitbra bortamatch och täppte till ordentligt. Gör misstag ibland men det gör ju alla lag. Vi är inte likabra som Leksand och ska då därför inte kunna ha en chans. Men vi gör det bra, går ner oss lite i tredje men vi ger ju aldrig upp.

Det jag blir så förbannad över är varför vi spelar så bra borta mot Leksand?!?!.. Är det någon match som man får torska med 8-0 ja då är det mot Leksand.. Ser ju hellre att vi vinner med uddamålet mot Borås hemma och torskar med 8-0 mot Leksand borta. Känns mer realistiskt och då hade vi haft 3poäng mer idag.

Det är mot Borås, Almtuna, Björklöven, Troja, Sundsvall, Örebro, Borås, Växjö och säg.. Bofors. Som vi ska ha samma intällning som vi hade mot Leksand ikväll..egentligen mot alla lag. Men men.. nu är det som det är. Ingen trodde på seger ikväll, blev ingen heller och poängmässigt är arbetsinsatsen mot Leksand helt förgäves.

Som sagt är jag mycket nöjd med dagens match. Vi gjorde det bra mot ett blekt Leksand men vafan.. komigen nu gubbar tryck på likahårt mot de andra lagen. Nu ligger vi så jävla sist och vi måste ta en match i taget. Ikväll visade vi ju att vi kan slå alla lag i den här serien. Mot Borås visade vi att vi kan torska mot alla lag, så även div1.

Älskar IK Oskarshamn!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: