Besviken frustrerad och riktigt jävla förbannad.

Alltså nu är fan botten nådd!!!! Va i helvete rent ut sagt håller dom på med??
Örebro segern i fredags är helt meningslös och på fredag kommer jag inte glädjas åt några poäng iaf!!!

Nu ser vi ju vad det betyder med en vinst...

Den som säger att jag är negativ nu kan ta mej fan fara åt helvete för detta är botten jag trodde inte IKO kunde sjunka lägre jag trodde de kanske skulle bli ett litte sprattel på slutet med en vinst i ryggen och lite jävlaranamma... Nä i stället åker man upp till Umeå och skiter på sig innan matchen börjar blir totalt överkörda och skämmer ut sig ännu mer....

Komma o skylla på skador hit o skador dit håll käften!...
Skicka hem alla jävla lån nu!!!

Spela med J20 på fredag dom kanske vill spela i alla fall!!


// En vansinnig löjja.

Kommentarer
Postat av: zemus

ja j20 vill jag se på fredag helt klart bra träning för dom...

2010-01-20 @ 08:49:57
Postat av: Ruskprick

Tom Linder förlänger;



http://www.smp.se/sport/lange-linder-forlanger(1731866).gm

2010-01-20 @ 16:39:02
Postat av: Hagge

Vad tycker du att dom ska göra då ?

Enligt dej så verkar de ju som att det är omöjligt för ik att vinna ?

2010-01-20 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: