Back krisen del 2.

Vad jag trodde igår var att de 3 ordinarie backar som gick på bussen var lennartsson tähti och pettersson.
Det var också anledningen till att jag tog förgivet att Bozic va i LHC då de stod i Corren att han ev skulle va med.
Nu visade det sig sedermera att de var Tähtisalo som också var borta för att frun va sjuk.
Hoppas så in i helvete att han är med idag.
I övrigt håller jag med Robin låna in spelare hit o dit o skylla på att våra egna juniorer inte håller. Hur vet vi det?? Ge dom chansen för fan dom ligger ju jävligt bra till i j20elit. Tycker att Jacob Bertilsson och Oskar Björkander skötte sig helt okej när dom va med lite förra sässongen varför inte ge dom chansen i stället??
Sätt in en av dem med t.ex  Tähtisalo eller Bozic tror dom skulle höjja sig som fan om dom visste att dom hade en så orutinerad back kollega.
Det skulle även ge våra egna juniorer lite mer spelglädje och motivation då dom vet att dom faktiskt kan få chansen i a-laget för de är ju dit dom vill.


Om matchen i kväll finns det inte så mycket mer o tilläga än o hoppas på att alla gör en kanonmatch och vi tar 3 poäng.
Jag har inte ändrat inställning ännu jag tror fortfarande det blir kval nedåt tyvär men visst vore de jävligt skönt om vi kunde resa oss på nio och klara oss ur det här.


// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Jag kommer inte på fredag. Jag ska va hemma och supa eller gå på tjejharpa. Har inte bestämt vicken ännu.

2010-01-19 @ 20:22:49
Postat av: Ruskprick

En självmordbenägen grävling på E-4:an kunde inte blivit mer överkörd än detta viljelösa och tafatta oik. Hoppas innerligt att Falleboa och Mohlin inte lämnade Årestugans värme och genevern för detta pinsamma spektakel i Tegs ishall. Fy faan! Fyy FAAN!*#¤

2010-01-19 @ 21:51:34
Postat av: Robin

fan va besviken ja e.. finner inga ord.. o så torsk i handbollen också..



Men ik torsken slår högre.. fy fan, det är inte acceptabelt. Hoppas att IK betalar de stackars supportrar som var på plats!

2010-01-19 @ 22:46:17
Postat av: zemus

ren jävla skandal in med lite j20 junisar dom kanske vill vinna bara de skulle va kul att se... vet att dom kanske inte håller men spela roll ik vinner ju inte en då tror dom skulle vissa lite hjärta alltid nåt....

2010-01-20 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: