tänk vad två segrar kan betyda

Helt sjukt detta!

Alla som följer IK just nu som jag pratat med, de är alla riktigt taggade inför kvällens match. Så även jag.

Det måste ju beror på första perioden mot Mora och segern uppe i Mora.

Jag trodde att Oskarshamnarna var ett väldigt svårflörtat folkslag, men detta är ett bevis på att så inte är fallet. Hockeyn är nu hetare nu än vad den varit på hela säsongen? Så känns det iallafall, dock ska det tilläggas att jag är 35mil från Oskarshamn.

Hoppas så mycket på seger ikväll!! Vill vill vill!!!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Ståplats

Ja, nu jäklar. Det vore en bragd om vi kunde slå AIK igen hemma! Det ska kunna gå med tryck på läktaren!

2010-02-03 @ 14:04:52
Postat av: Pernilla

Ett STORT plus till alla er som stod i klacken ikväll..Mycket bra jobbat..Fifan va ni fick igång hallen.Fortsätt så..Underbart med den härliga stämningen som va ikväll!Tummen upp!!!

2010-02-03 @ 21:29:36
Postat av: lakej

Fan ni är ju BRAAAA!!!! krossa AIK är kanon..

2010-02-04 @ 00:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: