Riktigt taggad.

Jag är verkligen riktigt taggad för matchen i kväll. Det ska bli intressant och se om IKO står upp lika bra som sist hemma mot Gnaget.
Vinner vi idag så är jag ganska säker på att lagen ovanför strecket börjar känna sig jävligt darriga.
IKO är riktigt bra när dom spelar som dom kan. Men dom kan också vara riktigt urusla och det är det som får mig att bli så nervös.
Tycker det är synd att dom ska köra Suurso på backen. Det är bättre dom kör Petterson ihop med ljungkvist.
Petterson är inte så jävla stabil. Men Suurso är forward och det tycker jag han ska spela när de finns backar.



Det ska bli oerhört intressant och se om de står lika många personer i klacken idag. Hoppas på det och att dom står kvar på kortsidan. De va riktigt bra sist.

Själv har jag ännu inte bestämt mig hur jag ska göra ännu. Vi får se helt enkelt.
Man vill ju så klart vara med o bidra samtidigt som jag trivts ganska bra där jag stått innan. Och att bara vara på plats i hallen tycker jag är att bidra på ett sätt med.
Vi får se hur det blir helt enkelt.


Allt annat än över 1500 i publiken i kväll är inte godkänt.

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Ståplats

Jag är själv trogen ståplatspublik. Jag står inte i någon klack, ledsen, men jag är självklart mycket positiv till klackverksamhet i alla dess former. Jag tycker inte det viktigaste är var någonstans man står eller sitter i hallen. Det viktiga är att alla i hallen hjälper till att skrika åtminstone ibland (t ex när klacken skriker Oskarshamn, det är liksom inte så svårt att hänga med i den ramsan. Dessutom är den jäkligt effektfull i sin enkelhet. Den brukar jag hänga med i, och ibland är det fler som hänger på runt om på den läktarsektionen).



Om det sedan skulle ploppa upp nya klackar lite här och var på läktaren som jag har sett diskuterats här, så tycker jag bara det är jäkligt häftigt. Det kommer ljud från alla möjliga håll och det ger bra effekt på isen det också. Däremot tycker jag att alla kan klämma i samtidigt åtminstone några gånger per match. Det skulle vara asgrymt! Det ger ju direkt effekt på spelarnas energi ute på isen. Den extra energin behövs för att slå AIK ikväll.



Alla människor kan inte vara överens med alla om allt. Så är det ju bara här i livet. Men att samarbeta klackar emellan, någon gång ibland, vore inte fel. Vilket extra tryck det skulle bli!



Ursäkta att jag la mig i som utomstående, inget illa menat! Alla till hallen ikväll! Kämpa IKO! (Kul med den här IKO-bloggen, det verkar vara personer som brinner för IK och den uppdateras ofta.)

2010-02-03 @ 13:56:27
Postat av: Pernilla

Nu skrev jag ju på fel inlägg här innan..Men ett STORT plus till alla er i klacken ikväll..Fiiifaan va underbart det va och höra era stämmor igen.Ni fick igång hallen flera ggr..Mycket bra jobbat.Fortsätt så här så stämningen blir på topp varje hemmamatch.Tummen UPP!!!!!

2010-02-03 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: