Seger mot Skövde

Ja vi vann ju första matchen mot Skövde vilket egentligen inte spelar någon roll.

Kul läsning odock att Ryno såg het ut. Det är viktigt.

Som alltid kan man inte dra för stora växlar av den här matchen. Jag såg den förvisso inte och kan väl egentligen inte uttala mej om IK var bra eller om Skövde var dåliga.

Jag hoppas ju dock att det var vi som var bra men redan nu tänker jag på ifjol då vi inte torska en enda match. Minns matchen i Virserum mot Borås där vi var påväg mot förlust men sen bara någon minut innan slutsignalen lyckade vi kriga oss till oavgjort.

Det krigande man såg i den matchen såg man inte mycket av senare på hösten..

Jag vill att vi ska spela bra även om vi inte vinner alla träningsmatcher. Vi måste pröva på mycket saker och olika formationer och verkligen nöta sådant som inte stämmer. Ifjol vann vi ju träningsmatcherna mot mediokra lag utan att egentligen spela bra. Iallafall de hemmamatcherna jag såg. Man var nöjd över vinsten men inte mer. Den känslan fick jag iallafall.

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: