mer tankar om gårdagens match..

Väldigt många som varit sura efter matchen igår. Att det är "pinsamt dåligt", "skärpning IK", "riktigt illa" m.m

Förstår inte riktigt varför man ska haka upp sig så mycket på just resultatet. Fine 6mål i baken är väl aldrig bra. Men vi snackar fortfarande träningsmatch här. Vi har spelat en match innan mot ett div1 lag som inte ens hade sina ordinarie spelare.

Folk kommenterar en massa skit utan att de ens sett matchen med sina egna ögon. Vi kanske spelade som skit, det kanske vi gjorde men då tar vi med oss det och lär oss något utav det än att bara stirra sig blind på ett resultat och tycka att IK är skit.

Sedan håller jag till viss del med "Peter" som kommenterat inlägget "förlust mot kristianstad" att det inte var för att vi vann en massa träningsmatcher ifjol som gjorde att vi kom sten sist.
Visst är det alltid bra att vinna matcher men ifjol var vi som en maskin som inte kunde förlora en enda träningsmatch även om vi inte spelade bra. Sen när första matchen i serien kom så förlorar vi. Enligt min mening tror jag att det påverkade. Även om vi vann hemma sedan mot Troja. Men inte ens där spelade vi egentligen bra.. Men självklart är inte det den bidragande orsaken till att det gick som det gick ifjol. Men till viss del det tror jag.


//Robin


Kommentarer
Postat av: Rusk

Jag tror det är resultatet mot ett lag som inte ens gick till allettan förra året. Att bli överkörda med sex mål i arslet mot ett mediokert div lag är nog det som upprör. Så är det med mig i alla fall.



Undra vad publiken där nere fick för intryck av IK Oskarshamn?

2010-08-19 @ 19:03:27
Postat av: mats

Vad fan kan man mer begära när man har samma backlinje , det blir kaos om man blir satt under press med miniatyrer.En som åg matchen . Sen har vi inte en målvakt i närheten av Rautio heller .

2010-08-19 @ 22:25:53
Postat av: Rusk

Jag behöver inte tvunget se matchen för att bli upprörd över 6 insläppta mål mot ett mediokert div 1-lag. Jag är glad jag slapp se eländet. Vilket konstigt argument? Det var en överkörning.

2010-08-20 @ 01:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: