jobbigt imorgon..

suck, imorn är det match.. ännu en kväll att må skit dåligt under ca 2timmar!

Hatar att följa IK via swehockey och onlinerapport.. live är mycket, mycket bättre. Så samtidigt som man ser fram emot imorgon så smyger sig den där jobbiga känslan i magen på en igen.

Två riktigt dåliga matcher nu, så nu är det dags för ett rejält taggag gäng imorgon. Alltid tufft uppe i karlskoga och jag förväntar mig inget annat imorgon heller. Men Sjödell-Wiklanders senaste inlägg fick mej att peppa till ordentligt. Nytt uppspel kan bli riktigt bra.. och bra att de provar det på en borta match.

Har förövrigt legat sömnlös de tre senaste nätterna, känner inte att stämningen i Arenan varit bra... vilket jag mått rätt dåligt över. För jag tycker att det borde kunna bli så jäkla mycket bättre.

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: