överbetalda danskjävlar!

Hela jävla laget är uppbyggdt på överbetalda dansk jävlar i Malmö IF..

Så jävla rätt av dommarn att de fick de utvisningarna de fick.. skulle vart några till egentligen.

Fulare hockey hittar man inte förrens man kommer upp till Karlskoga och möter Bufors... om ens där..

Fan så irriterad jag är här hemma. Tycker faktiskt att IK spelar sin bästa hemmamatch om inte även bästa matchen för säsongen. Ändå får fåglarna raka in 3-2 pucken.. förjävligt.

Men slarvet finns fortfarande kvar i laget.. + att vi har förbannat svårt att komma in i anfallszon, men när vi väl är där så spelar vi ut Malmö idag.

Vår nye kanadesare syntes inte alltför mycket ikväll, dock fixade han några bra inspel så jag tror det kommer att komma.

Både Guter och Suursoo var riktigt bra ikväll.. Suursoo får även göra mål och oj vilka passningar han bjöd på i PP. Riktigt bra!!

Hedersammare förluster får man nog leta efter, Tycker som sagt att vi spelade riktigt bra stundtals och den här gången mer ofta än sällan.

Teemu Kesä! Vilken lirare, seriöst..?! vart fan kommer han ifrån, brukar inte hänga ut spelare på detta viset men han kan fan inte ha båda kulorna mellan benen. Nysläppt från psyket?!! Stå och veva som en jävla idiot med armarna?!! Till vilken nytta då? hade dommarn släppt honom hade han suttit inne för mord på stackars Anton.. Fy fan, han är en sådan som jag inte hade bangat för att spotta på.. tre gånger om.

Hoppas verkligen att vi går stärkta ur det här.. fan tagga tagga mot AIK på fredag!!

tillsist, snälla Alexander spela forward..! snälla!!

//Robin



Kommentarer
Postat av: Filiph

Anar jag någon bitterhet här? :)

2009-10-21 @ 22:50:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/klickenklacken
Postat av: Ruskprick

Huu va du tar i. Förstår din bitterhet dock men att spotta på någon är ändå det lägsta jag vet.

2009-10-21 @ 23:49:31
Postat av: Ruskprick

Varför hatar du Danskarna? Folket är öppnare och mer politiskt intelligenta och upplysta än oss fega Svenskar. Luktar lite hets mot folkgrupp från din penna. Man tar en förlust som en man, inte som ett barn.

2009-10-22 @ 01:47:52
Postat av: Löjan

Det enda jag kan ¨hålla med om är att de är förbannat svagt o släppa 3-2 pucken man gör inte de om man gör 2-2 i ett sånt läge...

I övrigt gillade jag din blogg i början men nu har du börjat spåra ur mer o mer....

2009-10-22 @ 09:01:11
Postat av: Marcus

Va på plats i er svinkalla ishall igår.

Såg vi samma match igår? Om du tyckte IKO spelade bra igår förstår jag varför dom ligger där dom ligger. Malmö var absolut inte på topp igår men gjorde vad dom skulle. Tyvärr fick dom inte spela fysisk hockey...rådbjer va riktigt kass, ingen jämn nivå under hela matchen.

Och detta intro ni hade, snälla nån! skulle man skratta eller gråta. Inte ens publiken kan väl tända till på det?

Du är välkommen till Malmö och en "riktig" arena på Måndag, då hoppas jag på bättre hockey och 3 nya pinnar.

2009-10-22 @ 20:01:53
Postat av: Ruskprick

Hallen är inte kall och vad begär du Marcus att vi ska ha lika stor hall som ni? Detta är Oskarshamn din nolla inte Sveriges tredje största stad! Idiot!

2009-10-22 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: