2 poäng!

viktigt viktigt viktigt!!

vet inte vad man ska säga om kvällens match, tycker ändå att vi visar mod och självförtroende ibland.. Örebro fick dock styra lite för mycket hur dom ville. Tycker faktiskt att örebro gjorde en riktigt bra krigarmatch. Men vi är bättre än dom, och det märktes stundtals.

som sagt två viktiga poäng som likväl kunde varit 0 som 3.. att vi får ett mål bortdömt tycker jag inte är konstigt, solklar offside i målgården. tyvärr!

Det här kan bli bra, det kan faktiskt bli bra. vi blir bättre och bättre!

Förresten, när ska Moore-Support återuppstå?, tänkte mest att den stora "flaggan" de har där borta i klacken utan namn.. ja där står det ju faktiskt Moore-Support. .

.. och en sak till ang klacken: trummor? det som varit så förbjudet? är detta tillåtet nu?!.. jag fattar noll. Bra stämning i Arenan idag. så jag klagar inte.. gillar trumma, lite iaf.

//Robin

Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Dom som står i kurvan är till stora delar gamla Moore Support. Och framförallt dom som står kvar där gillar verkligen att trumma och har alltid gjort. Personligen har jag aldrig förespråkat trumman....

Matchen då....IK har tur igen och vinner på straffar det var det viktigaste ikväll 2 pinnar....spelet var katastrof igen.

Finns inget grundspel ...bara slå in pucken i anfallszon.

Hoppas nu Zion är en bra värvning!!!1

2009-10-14 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: