Ny match

Fan va segt det är när man precis skrivit ett nytt inlägg och allt bara försvinner, helt borta.. det hände mej nyss.

Imorgon är det dags för en ny match, det gäller att spelarna verkligen fokuserar och visar att de kan spela det spelet som bjöds mot AIK. Själv är jag lite lagom orolig att vi börjar slappna av lite för mycket och möter ett hungrigt löven.

Björklöven hemma är inga självklara 3poäng, det är inga matcher. eller jo, Borås hemma ska vara tre riktigt självklara poäng men vi har ju bevisat motsatsen.

Enligt kommentarer på förra inlägget så verkar den nya klacken verkligen på G. Riktigt kul om de kan växa så att vi verkligen får den klacken vi behöver.. själv funderar jag på att bidra med min "röststyrka", dels för att jag gillar att skrika på hockeymatcher och dels för att jag älskar IK Oskarshamn.

IK-kronan har börjat igen.. även denna gång körs det privatkronan.. mycket bra. Det har redan trillat in lite namn på såväl privat som på företag.

hörs imorn!

//Robin


Kommentarer
Postat av: The One

Du är mycket välkommen upp till oss i nya klacken imorgon Robin om du vill =)



/ The One

2009-11-09 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: