Jul

Snart är det jul.. vilket får mej att påminnas av en julklapp jag fick ifjol.

En julklapp som värmde mer än någonannan den julen, jag fick den av min käre vän Jimmy "Finnen" Parviainen.. Han hade lagt ner en hel del tid på den och resultatet blev riktigt bra. Så personligt det bara kan bli.

Julklappen var en tavla... innehållande IKO biljetter på vinnande (1 oavgjord mot Leksand) matcher, resultat står på baksidan.. där det även står "Hockey - Oväderligt" Då han anser att jag lägger ner väldigt mycket tid och pengar.. men framförallt tid på hockeyn här i stan.

Förresten på tal om ingenting (1).. är riktigt sugen på en bortamatch nu.. Funderar starkt på att dra till Borås, är någon på?

på tal om ingenting (2).. ni som hängt med här på bloggen ett tag vet ju att jag gjorde en intervju med Alexander Bergström ifjol.. Nu funderar jag på att göra ännu en intervju, dock med en trogen supporter.. känner du att just DU är den trogna supporten? Släng iväg en kommentar.


Här kommer bild på Finnens handgjorda julklapp från ifjol:

  

//Robin



Kommentarer
Postat av: löjjan

Du kan intervjua mig...jag har varit med ett tag nu...dessutom har jag nu efter örebromatchen varit och sett ik på bortaplan mot samtliga lag i serien...vet inte hur många som har det??

2009-11-16 @ 18:38:06
Postat av: löjjan

Du kan intervjua mig...jag har varit med ett tag nu...dessutom har jag nu efter örebromatchen varit och sett ik på bortaplan mot samtliga lag i serien...vet inte hur många som har det??

2009-11-16 @ 18:38:38
Postat av: the one

Borås vet jag inte. Men det blir resor mot Växjö och Troja, dom kommande två helgerna nu om det skulle vara intressant? Och att intervjua Löjjan är en mycket bra ide, han har som sagt varigt med länge trots hans ringa ålder ;)

2009-11-19 @ 13:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: