depp igår,, laddad idag

Fan!

Igår va jag riktigt depp!!

Helt plötsligt har detta gjort att jag blivit ordentligt pepp!! Riktigt laddad för match på Onsdag!! Någon mer som står vid bortastå då?!

Sedan på fredag blir det match hemma, inför över 3000pers förhopningsvis!! Då ska jag även göra debut i den nya klacken.. väl mött!

Veckan avslutas med derby borta i Växjö.. jag har både bil, körkort och inga bärs.. jag kör. Är några på?! Anordna resa?

ska förövrig till hallen idag, skridskor mellan 18-20.. årsdebut!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Ja, ska vi försöka mobilisera nya klacken till på fredag så vi kommer igång ordentligt. Jag är jäkligt sugen på ett sista tappert försök.

2009-11-21 @ 17:06:06
Postat av: the one

Jag kommer imorrn och jag tänkte åka till Växjö på söndag och Troja borta nästa fredag =)

2009-11-26 @ 17:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: