en kille till.. sen är det bara att börja plugga (igen)

En enda subbe till, sen kan man börja plugga på namn.. ännu engång är ju halva laget utbytt och ännu engång är det massa ynglingar.

Drömmde förresten om Eetu inatt,, jag och mina konstiga hockey drömmar.. men drömmde att han skulle göra comback, fast i Skåre BK.. ni vet bandylaget Skåre.. fråga mig inte varför denna konstiga dröm men så var det, och det var hur självklart som hellst..

CG påstår förresten att han e på G till löven.. och han brukar ju ha rätt..

Axel Brage förresten, fasen vad kul med en målvakt man hört namnet på.. inte varit inne och kollat forumet på MS än för att se vad ni tycker om honom. Personligen tycker jag att det är jätte roligt och han var ju inte dålig i Lakers direkt..

BOIS till lökarna.. i 4år.. vem fan trodde det!? 4år!! vart hitta dom de pengarna..? jävla skit.. hoppas inga lökers bor hittar hit och ser min avundsjuka


Tycker fortfarande att laget ser sämre ut på pappret än förra året.. men ändå tror jag att det kan gå hur bra som hellst, lyckas Tommy peppa ihop det här laget ordentligt så tror jag på något riktigt stort...för en tränare är precis vad vi har saknat.. men man vet ju aldrig, roligast ska iallafall bli att möta Leksand.. att få skjuta sönder ett lejon vore inte helt fel..

nej men ärligt, ingen större chock att han valde Leksand, kul för Leinonen att han är tillbaka i Sverige igen även om jag hoppas att det går åt helvete!.. Jag bangar inte på att göra något kul tifo ihop med ECU där vi på något sätt hånar den finske burväcktaren.. typ "pengarna tog slut i Danmark, LIF räddar finnens ekonomi" eller om man vill håna Leksand.. "nu är det Finnens tur att jaga älg" med tanke på varför Belfour signa för leksand..

Någon som vet hur det blir med träningsmatcher iår? hoppas på många hemma matcher, och mot bättre motstånd än div 4...

Sverige i kvarstfinal mot Tjeckien, gillar att matchen går klockan 20.. då kan man äta Chips utan att solen lyser en i ögonen och grannen är ute för att klippa gräsmattan.. som grannar gör när det är Hockey VM och matchen börjar klockan 16.. skandal på att behöva ha grannar!

För er som bryr er om min Freesbe säsong så är det lite dött på den fronten, men får väl gå ut och kasta lite imorgon efter jobbet och innan Matchen.. Nu ikväll ska jag till min gode vän Finnen för att se Finnarna bli utslagna av feta Amerikanare.

Heja IK

//Robin

Kommentarer
Postat av: löjjan

Jag vill inte håna leinonen efter de han gjort för IKO..hellre gör jag någn slags hyllning till honom som får han att ångra sitt val.

2009-05-07 @ 08:38:20
Postat av: mac

Tycker likadant faktiskt, han är ju kung!

2009-05-07 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: