om en vecka är det slut

Om en vecka vid den här tiden är det färdigspelat för IK Oskarshamn, precis som förra året!

Fy vad tråkigt att inte gå vidare till Playoff, men med dagens spel i första perren kan man ju förstå varför, det kändes som en träningsmatch och de 8första minutrarna var bland det deppigaste jag har sett..

kul ändå att nästan 1900 kommer på matchen, detta trots att serien är färdigspelad + att IKO gjorde en sådan dålig match senast mot Huddinge.. stor jäkla eloge till de som kom.! nu kan varken Challe eller Dag klaga på publiken! jag hade förväntat mig kanske 1200pers..

Nej det var en tråkig hockeymatch idag, domarn var ju lite konstig han också men det tycker jag alltid efter en förlust.. hoppas inte AIK går upp iår, deras pateiska klack är inte värda det.

Kul förresten att se lite gamla IK spelare, Ryno var ju en riktig stjärna här i Oskarshamn, men i AIK var han bara en i mängden, det tycker jag är riktigt intressant då han borde spelat i NHL för längesen.. hahha!

//Robin

Efter helgen tänkte jag skrapa ihop en lista på vilka jag vill ha kvar nästa säsong^^


Kommentarer
Postat av: Hasse

Har du med OP, Petri och vainiola i din trupp så är du ingen bra bloggare;)

2009-02-21 @ 00:20:06
Postat av: Löjan

Vainiola vill jag gärna ha kvar....

2009-02-23 @ 08:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: