Byt tröja!

Jaa då var det dags att ta ut några spelare som jag inte gråter för om de sticker.. kanske låter taskigt att hänga ut spelare på det här sättet men men är JAG inte nöjd så är JAG inte det.

Vill som sagt säga att detta är helt och hållet ett personligt omdöme.

-Marcus Lundell - släppte in 9mål första matchen som han var utlånad till div1.. tycker inte alls att han har övertygad då han fått stå i målet. Ser betydligt hellre Engstrand som backup!

-Linus Morin - trotts sin rejäla smäll uppe i Karlskoga då han även gjorde ett mål (som han inte minns) så har jag inte sett mycket av denna pojk i år.. vad har han gjort här egentligen? nej han har inte platsat

-Ossipeka Lehtonen - Okey han har inte fått mycket speltid efter jul, jätte tråkigt tycker jag! Men samtidigt har han inte bevisat vilket sniper han tydligen är.. Daggen sa att han aldrig misslyckats med en värvning, men det här måste väl ändå vara ett misslyckande? jag trodde personligen att han skulle vinna den interna poängligan tämligen enkelt.

-Robin Gartner - Tror att han spelar i IKO nästa år, och man får väl hoppas att han är bätte nu när farsan sticker, kan faktiskt vara positivt. Bland supportrarna kommer han dock alltid att kallas för "sonen". Varken iår eller förra året tycker jag att han har platsat.

-Axel Nordholm -  Snälla gå.. orkar inte med det här med långtidskada längre, förra säsongen var han verkligen inte bra och tror inte att han skulle varit det iår hellre, svin tråkigt för Axel men jag tror att han platsar bättre i Div1..

Nästa gång kommer fler spelare som jag vill ha kvar.. och spelare som "gärna får stanna om dom vill".. aa ni får se då!

NU: ladda för sista matchen! =(

//Robin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ju hellre kvar Gartner än Tähtisalo. Robin är en mycket klokare back än vad petri är. Skulle dock behövas tio kilo till på grabben och det fixar han till nästa säsong.

2009-02-28 @ 15:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: