sista matchen för iår.

Ikväll är det sista matchen 2009. Fel att säga att vi fått uppelva mycket glädje i Arenan det här året. Roligast var väl när Tommy Salo sa att vi skulle köra skiten ur Leksand och gör det också..

Men jag hade inte tänkt skriva någon lång årskrönika eller något.

Idag har jag byggt bastu hela dagen.. stod o frös som en idiot. Funderade på vad jag skulle hitta på ikväll då det slog mej att "vafan det är ju hockey". Blev taggad och peppad hela jag. Snacka om att jag är laddad inför ikväll.

JVM igår var riktigt najs. Fartfylld och rolig hockey. Tedenby snurrar dock inte lika friskt med motståndarna längre.. varför? Tycker att han har blivit mycket mer rejälare i sitt spel, tuffare och hårdare. Kul att se!

Tre poäng ikväll hade man ju mått dåligt över... men det blir nog förbannat tufft.

En sak som gör mej lite orolig är att Rautio är skadad och att Engstrand i LHC inte står som andramålis.. men men det ska nog gå bra.

//Robin

Kommentarer
Postat av: lakej

Vad överkörda ni blev. T-O-T-A-L-T!

"Hälsa TAIF från oss, hälsa taif från oss!!"

IK jumbo ole ole, IK jumbo ole ole!

2009-12-31 @ 01:28:43
Postat av: Ruskprick

Lakejfjant hoppas du sätter ett popcorn i halsen din tönt. Alla Lakejer är fjantar det såg vi ju prov på igår.



Gott nytt år Robin och alla andra äkta supportrar som läser denna blogg. Synd du ska flytta.

2009-12-31 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: