natt hockey

Inatt blir det Hockey.

Är riktigt trött just nu så antingen tar jag några bärs och piggnar till.. eller så går ja o lägger mej en timme. Lutar åt det sistnämnda och om inte det funkar blir det öl..

Imorn är det hockey i Arena Oskarshamn. Två bussar från insjölandet kommer på besök, kan bli trevligt. Vi kommer som vanligt inte ha någon chans mot dessa clowner men om man bidrar med vad man själv kan så kanske det blir bra.. 5personer sjöng ju ut ABB Arena sist.

"Rekordmatchen" var ju igår också.. på tv så fick jag ingen feeling alls.. visst det såg mäktigt ut men inte mer än så.. ångrar inte att jag inte va där, då jag varken gillar Frölunda eller Färjestad + att matchen var riktigt tråkig.. Vore dock coolt om IK skulle spela på bandyplan en kväll.. och man får en riktigt bandykänsla med en plunta innanför jackan.

Hoppas vi blir ett gäng som kan ta i lite imorgon.. =)

//Robin

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vart brukar du stå ?



:)

2010-01-20 @ 18:36:53
Postat av: Hagge

Vart brukar du stå ? :)

2010-01-20 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: