Jag vill till Ljungby

Imorgon gör Lenny sin första match för IK Oskarshamn.. Kanske är fel att säga att jag inte vill ha hit honom utan att egentligen veta vad det är för kille.. Men jag vet att han har tränat både Nybro Och Nyköping och båda lagen ligger nu i Div1.. om det är hans fel går ju självklart inte att säga.

Matchen igår har jag redan lagt bakom mig.. stundtals var vi bra och skapade chanser.. men Västerås spelvändningar var riktigt bra.

Vill absolut inte klanka ner på vår super-målis Rautio men tycker han släppte ett tillsynes enkelt mål i Växjö och 5mål i arlset igår.. Är det dags för Brage att få chansen?! Det får nog Lenny avgöra.

Imorgon är det Ljungby! och Troja som står för motståndet.! Jag vill dit! Men verkar inte få med mej någon? Jag undrar om det finns någon vänlig själ som har plats för mig eller om någon vill sitta i min bil påväg till Ljungby?.. Vet att vi var minst två st i Växjö som åkte egen bil helt själva.

Jag åker INTE själv till Ljungby.

Vill rikta ett stort lycka till för Lenny. Som tar sig an en riktigt svår uppgift. Rädda IK Oskarshamn så jag får äta upp mina ord om dej! Potencial finns i laget och jag gillar hans uttalande i tidningen idag.!

Hör av er angående Ljungby. Komentera här, släng iväg ett sms eller ring.
0762 618061

//Robin

Kommentarer
Postat av: sara

HEJ PÅ DIG ! Hoppas att du har haft en bra dag. Det vore kul om VI kunde följa varandra med bloglovin, för jag gillar din blogg ;) Hör av dig om du är intressenade, så kan vi lägga till vanadra :DKRAM

2009-12-03 @ 20:25:41
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: sara

oj, fel blogg ! HAHAHA , sorry !

2009-12-03 @ 20:26:14
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Ruskprick

Messa Löjjan han och tre till skulle åka. Men han kanske har ändrat sig.. Det lät nästan så men han är ju ganska ombytlig den gode Löjjan så man vet man aldrig vart man har den mannen.

2009-12-03 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: