höga förväntningar

Efter segern mot Troja senast och på det sättet vi vann så har jag sjukt höga förväntningar imorgon.

Förväntar mig att vi ska vinna. Finns inget annan i min värld. Vi ska bara vinna!

Sundsvall är en svår nöt att knäcka och jag står fast vid att jag är nöjd om vi tar 9poäng på de 4 sista matcherna inför jul. Första matchen är avklarad och nu är det 6 av 9poäng som gäller.

Ska bli riktigt intressant imorgon. Inga Hv-lån och spelare börjar komma tillbaka. Känns bra, även om jag gärna haft kvar Fantenberg i laget.

Jonas Lennartsson?!?!.. snacka om att jag blev förvånad när jag läste det. Varken spelat eller tränat hockey på hela säsongen!.. Vad ska han tillföra?!

//Robin


Kommentarer
Postat av: Hasse

Förmodligen lite stabilitet bakåt. Lennart är en kille som sällan är inne på baklänges mål. Det jag däremot inte fattar är varför den finska backen är kvar? Totalt värdelös. Tycker Bozic ska ta hans plats om han nu är frisk.

2009-12-08 @ 08:47:35
Postat av: the one

Håller med Hasse där, Bozic ska vara en av sex backar när han är frisk inget snack! Gjorde det grymt bra när han spelade ihop med Ljungan, varför han nu bara är extra spelare förstår jag inte, kan vara om han har kvar känningar sen skadan, annars ska han spela! Ikväll ska det bli vinst, kuriosa är att det ska bli lite kul att se Romö spela igen, en sådan center som honom skulle IK behöva, en match vinnar typ!

2009-12-08 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: