3 dagar!

Tre dagar kvar tills vi möter Leksand.. på Gotland.

Skulle vara riktigt kul och givande om någon utav tidningarna tog sig dit för att online rapportera.. eller kanske någon trogen supporter? Hör gärna av er till mig om sms rapportering eller vad som hellst!! Hade åkt dit själv om det inte varit för att jag är barnvakt denna vecka!

Annars så har sommarn dragit igång igen, därför känns det lite lustigt att tänka ishockey just nu! Ska nämligen precis tända grillen och lägga på en fin marinerad fläskfilé bit.

Var en kort intervju med Olheden i Nyheterna idag, han förklarade att han var hedrad över kaptensmärket på bröstet men att han inte skulle agera annorlunda i omklädningsrummet.. kanske är bra, vad vet jag?

Personligen är jag även galet sugen på att dra igång en ny supporterklubb nu när MS gått i graven.. vilket är riktigt riktigt synd!! Jag hjälper iallafall gärna till att annordna bortaresor m.m. Sen när serien drar igång.. för sådant behövs!!


Off topic!
Sitter och lyssnar på Michael Jackson.. och den som säger att det finns en finare låt än Heal the World ska få en puss!

Nej som sagt hör av dig om DU vet någon som ska till Gotland och kolla på IK Oskarshamn

0762 618061
//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: