röd dag på marknaden?

Här och nu.. vid 03:12 sitter jag och skriver ett inlägg i favorit bloggen.

Som jag och alla andra vet så lämnar både Gynge och Valdix.. det jag är mest nervös över är att Gynge dragit till popcornslaget.. + att hoppet om Valdix fortfarande lever! (och vad besviken man blir när han drar, på riktigt)

Har sett hyffsat dött ut på eliteprospect de närmsta dagarna, iallafall om Elitserien och Hockeyallsvenskan intresserar en mest.

Björn Östlund förresten, läste lite om honom då hans namn kommit upp på eliteprospects.com, han har ju stått för en hyffsad poäng skörd i Bofors trots allt. Tänk om han ville komma tillbaka till ostkustens pärla för att spela lite med Alex och Rasmus.. vore en trevlig ersättare i mina ögon iallafall. Sen att han har hus och familj och så.. och precis fått sparken från sitt "vid sidan om hockeyn" jobbet, det är en annan sak.

Låt Björn jobba på ISS ute på OKG så får han ordentligt med energi sen när han kommer till Arenan.!

Bra intiativ av TOMMY SALO.. nu har han börjat lägga fram ribban, det återstår bara att den ska höjjas en hel del.. Jag snacka ju självklart om inline hockeyn, fasen spar på krafterna tills det är dags för riktigt hockey iställe.. sen att Tompa lång Linder kommer hit och gör bort sig med sina rullskridskor är även det, en helt annan sak. Jag kommer inte kolla på honom iallafall =)

Nej nu får vi hoppas att det händer något snart.. vore ju revligt om vi fick veta vart vår Gynge tar vägen så att man kan accepterar flytten eller inte.. Jag tror att han valt Västerås.. vilket är helt godkänt för mig.

//Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: