Drömmar, om lejonet!

Det vita Lejonet med de röda benskydden.. han drömde jag om inatt!

Jag drömde faktiskt att Timo Leinonen skrivit på ett tre års kontrakt med IK Oskarshamn, bara för att hans tjej fick ett toppen jobb här.. Timo var heller inte alls dyr.. däremot hade Moore-Support/Ecu kostat på sig ett sjuhälsikes tifo för denne man!!

Meeen som sagt det var ju bara en dröm.. en dröm som inte kommer slå igenom tyvärr. Jag vill verkligen ha en riktigt stabil och bra målvakt iår. Visst ska David slåss om första spaden men jag vill ha en utpekad första målvakt och det har vi inte än.

Nu är det helg och då lär det väl inte hända så mycket i IKO lägret.. fint väder är det idag iallafall. ska nog dra ut och kasta lite freesbe i parken!

hörs!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra uppdatering och energi på din blogg !!!

Kör hårt....vi läser med intresse !!

2009-04-18 @ 17:34:57
Postat av: Jockowitz

Mitt nick komma inte med så jag provar igen då.....

2009-04-18 @ 17:36:34
Postat av: The One

Härlig läsning keep it going och lycka till med freesbe kastningen :D

2009-04-19 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: