chill out

Sitter här hemma hos mamma i gästrummet.. som förövrigt näst intill blivit mitt rum men iallafall. Blev väckt av en av katterna imorse, slickandes i ansiktet o händer och jaa.. nästan allt tvingade katt-skrället mig upp för att släppa ut honom. Nästa gång kanske jag ska stänga dörren.

Nej men jag har faktiskt haft lite funderingar idag.. och jag vet inte, men alla hyllar Ljungqvist som om han vore någon slags gud och frälsare som kommit tillbaka till Oskarshamn. Personligen är jag faktiskt, milt uttryckt.. jävligt skeptisk! Han kan lika väl flippa som floppa den killen tror jag.. eller tänk om han drar åt sig sin axel-skada igen? Då finns det ju inte mycket att hurra för kan jag ju säga.
Nej men just att vi lägger allt krut på enstaka spelare..

Sen har jag också funderat (precis som alla andra) att vi måste behålla Valdix och Gynge.. vi har ingen chans annars, för vart ska vi hitta två spelare som är likvärdiga med dom?.. Samtidigt har jag svårt att se dom i ett annat lag? Har en känsla av att båda trivs här.. och skriver den ena på så skirver nästa på och vise versa.

Min freesbe runda igår förresten (om jag ska prata om mig själv, hylla mig till skyarna, som andra bloggare gör) så ägde jag igår. Nu var jag inte i stadsparken, men på den bana vi gjort ute på mysingsö så satte jag 3-spik och gick in som solklar segrare. Det ska dock tillägas att min frippa fastna i ett träd och att det tog ca 40min att få ner den.. men so what jag vann som Wikegård skulle säga.

Seger mot finnarna igår.. rätt tråkig match och två dåliga målvakter. Liv imål och därmed basta!!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: