Raderad historia...

Jag har precis gått på semester. Kan tycka att det borde innebära vila och tid för extra mycket bloggande.
Tyvärr ser inte verkligheten ut så. Nu finns tid för familjen, och då tar jag den. Dessutom är det mycket som ska hinnas med under de semesterveckorna man har.

Och nyheter kring IK Oskarshamn är få just nu, och det gör det inte lättare att blogga de där minuterna man får över.
En nyhet går fortare att skriva ner än en rankinglista eller en nostalgiberättelse.

Jag hade några färdiga texter jag skulle bruka under semestertiden, men lyckades med den stora bedriften att radera samtliga de texterna från min hårddisk.

Nu blir det till att börja om igen...

Nostalgiberättelserna har varit mycket populära och omtyckta. Förra sommaren körde jag en liten serie med sådana, och tänkte göra detsamma även i år.

Några särskilda minnen/förslag ni skulle vilja läsa om här?!
Någon särskild match eller händelse?!

/Räkan


Kommentarer
Postat av: Tompa

Njut i hängmattan med en kall öl Räkan.

Vi klarar oss ett par veckor, så vila ut och ha det

skönt med familjen . Hoppas ni får bra väder.

Vi ses o hörs i höst...

2012-07-16 @ 12:20:53
Postat av: Räkan

nänänänä, njuta skall jag, men inte låta bloggen tystna under sommaren!

Nu när den har fått så många läsare, då gäller det att hålla den vid liv!

2012-07-16 @ 12:57:12
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv om en riktig dyngförlust du minns så man kan tagga inför hösten.

2012-07-16 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: