Ex-IKOspelarens bröllop...

Tar mig emot att skriva om detta, men gör det endån...
Min mamma som ser all möjlig skit som går på TV tipsade mig nämligen om TV4 ikväll, och deras program "4 bröllop". Ikväll får man nämligen följa Johan Sjödell-Wiklanders bröllop, som skall gå i hockeytema...

Att jag tar upp detta här är ju att inlägget har liiiite IKO-beröring, då Johan Wiklander - som han endast heter numera - spelade i IK Oskarshamn 09/10... Det mest spännande med programmet dock är om Conny Strömberg dyker upp, och hur han hanterar en eventuellt öppen bar....

Bloggen har haft härligt höga besökssiffror denna veckan, kan det bero på detta:

Jag vet inte om det syns, men ikoskarshamn.blogg.se anges som ENDA källan till Jim Nordhs eventuella flykt till Vimmerby.
HÄR snackar vi om att vara först CG ;)
Dvs släppa ett rykte/nyhet, som inte skadar IKO:s eventuella förhandlingar. :)
Men den debatten släpper vi innan vi startar den igen - personligen tycker jag dock att det är kul att äntligen få en "placering" på elitprospects. Ännu mer kul att det klassades som "doubtful rumor", och 1,5 dagar senare är han klar för laget jag skrev om... Bloggen och dess källors förtroende måste ökat ansenligt...

Nu tappade jag visst focus lite här, kul med många besökare, och att bloggen fortsätter växa! Fortsätt besöka bloggen flitigt och kommentera, då blir mitt jobb ännu roligare, och jag kan mata ut med mer och tätare info!

Kommentarer
Postat av: Ståplats

Synd med Nordh, han var bra. Men vi hade väl inte råd med både bredd och spets. Nu väntar jag med spänning på spets!

2011-05-25 @ 10:06:55
Postat av: Joel

Du var inte först. :)

http://www.nsd.se/blogg/bloggentry.aspx?blogg=4873812&entry=6178045



2011-05-25 @ 12:50:04
Postat av: Räkan

Skit också ;) Glädjedödare :p

2011-05-25 @ 13:24:08
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: The One

Undrar om det inte kommer presenteras någon ny spelare på IKO:s årsmöte ikväll ;) Backen Per Hållberg från Modo ska ha varit å besök idag hos IKO.

2011-05-25 @ 17:09:39
Postat av: Räkan

IKO:s årsmöte är INTE ikväll, utan den 8/6...

2011-05-25 @ 18:45:33
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Jonatan

På bilden står det även att mark hutubise är på g till olofström ? Kan de verkligen stämma ?

2011-05-26 @ 10:54:18
Postat av: Räkan

Ja, det kan stämma. De är intresserade av honom, han har spelat där förr. han får ej förlängt med Almtuna, och Oskarshamn har ej några icke-Euspelareplatser kvar... så Olofström kan nog vara ett alternativ han överväger...

2011-05-26 @ 16:14:09
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: