Angående J20 mm

Nu så skall det vara fastställt. Enligt förbundet skall IKO:s grupp i J20-kvalet spela sina matcher i Diö Ishall.
Detta innebär lite kortare resväg för IKO än om det blivit i Sunne, som det var sagt från början...
Det innebär också att jag inte får lika långt till J20:s matcher i kvalet, så förhoppningsvis kommer jag kunna liverapportera matcherna från plats!

Att det blev just i Diö beror på att Ljungby skulle fått matcherna till sin ishall, Ljungby bad själva om att få flytta J20:s kvalmatcher till Diö

Såhär ser kvalserien ut nu:
Fredag 18 mars kl 19.00, Troja-Ljungby - Sunne
Lördag 19 mars kl 14.00, Sunne - IKO
Söndag 20 mars kl 13.00, IKO - Troja-Ljungby

...och som sagt var innan, vinnaren från gruppen får möta vinnaren från den andra kvalgruppen i ett PlayOff, och vinnaren i det är klara för SuperElit nästa säsong.

Och som påminnelse, så här spelar J18 sina matcher:
Torsdag 10 mars kl 19.00, Skövde - IKO
Söndag 13 mars kl 14.00, Kungälv - Skövde
Tisdag 15 mars kl 19.00, Kungälv - IKO
Torsdag 17 mars kl 19.00, IKO - Kungälv
Söndag 20 mars kl 14.00, Skövde - Kungälv
Tisdag 22 mars kl 19.00, IKO - Skövde


Vinnaren av J18:s kvalserie är direkt klara för J18 Elit, region syd.
Övriga lag får försöka igen nästa säsong.

Så ikväll håller vi tummarna för att J18 skall plocka hem alla poängen borta mot Skövde!
Resultatet ger jag er på bloggen, så fort jag får in det!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: