Eric Gustafsson tillbaks, och forts på låtsassupportrarna!

Angående föregående inlägg om låtsassupportrar - Tack Robin för att du "vågade" delge din syn i det hela, även om jag inte delar alla dina tankar ;)
Men som du själv skrev, inlägget var för att provocera, även om jag själv INTE tycker det var provocerande alls!! Grundtankar för mig. OK, man kan kanske FÖLJA ett lag i annan division om man vill - men hejja - NEJ tack för min del. Jag följer inte ens något elitserielag - för det är ett sätt att supporta dem, och att hejja på dem.
Och angående NHL - som henkejon skriver om; Nej, jag skulle aldrig få för mig att hejja på ett lag, särskilt inte i en stängd liga... och som jag skrev innan aldrig at jag skulle hejja på ett lag som inte heter IK Oskarshamn...
Jag skiter fullständigt hur det går i NHL, OK, ärligt talat höll jag personligen LITE på Boston säsongen som gick, men detta begrundar sig i att jag gillar musiken därifrån mm... (DropKick Murphys) Men jag skulle ALDRIG få för mig att köpa något annats lags kläder - oavsett liga eller division. Jag följde dem inte ens. Såg EN match, och det i finalspelet (pga av att jag inte hade något bättre för mig, och älskar hockey).
Jag håller alltid på ETT lag. Ni andra gör hur ni vill, men som föregående inlägg handlade om - jag kan ej förstå hur man kan hejja på 2 lag!!
Jag följer inte Boston, jag jublar inte av deras framgångar och jag hejjar absulut inte på dem! Likaså med elitserielagen! De är rivaler till IK Oskarshamn - inget annat!
Nog om det... Mina tankar som sagt var...

* * * * *

Finns ett lag jag avskyr som pesten, men idag/igår nämde de denna bloggen, och försvarade mina tankar! Tack TAIF-bloggen!! Inlägget hittas HÄR!
TAIF är en ärkerival, men jag tackar för trafiken och en bra blogg! Bjuder därför tillbaks med länken ovan! Kul att andra lags supportrar/bloggar tycker som jag, och hänvisar hit!! Till skillnad mot nyheterna.net som skrev om "junioravslöjandet" dagen efter mig... ingen länk då de "avslöjade" detta själva, utan anvisning hit - dagen efter jag skrivit om det "nya" J18 och J20....
Men jag é inte bitter ;)

* * * * *

Nu till laget vi alla älskar :D
Eric Gustafsson som kritade på för Färjestad, har "ångrat sig", och är tillbaks i Oskarshamns J20! Detta har jag fått bekräftat ikväll - utan att ha snackat med honom själv. Hur eller hur, Välkommen tillbaks Eric!!!
Kul att du hittat hem igen!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: