Medlemspub i ishallen!

Socialnämnden har nu äntigen gett sitt uttalande, och IK Oskarshamn kommer få bedriva medlemspub i ishallen!
Medlemspuben kommer ligga där souvenirshopen tidigare legat.

Medlemsbaren har fått fulla rättigheter, och kan i och med detta sälja både Öl, vin och sprit.

För att komma in i puben måste man vara 20 år, och medlem i IK Oskarshamn!

Onödigt här av mig att dra upp snacket, men känner att jag vill retas lite nu. Ni som luftat era åsikter om att man måste vara medlem för att åka med på supporterresorna, kommer ni också klaga över att man måste vara medlem för att komma in i puben?! Lite samma sak där faktist ;)

Hur eller hur tror jag detta kommer gynna IK Oskarshamn något enormt. Man kommer få fler medlemmar, man kommer få ökade intäkter, och hockey som arrangemang och underhållning ökar arenans attraktivitet.

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Ståplats

Helt rätt. Äntligen.

2011-08-25 @ 16:32:06
Postat av: osse

Dricker själv ingen alkohol men kommer ändå bli medlem

i IKO.

Även fast jag inte tar något själv välkomnar jag alla andra,bra ekonomiskt för IKO.

2011-08-25 @ 16:40:06
Postat av: Effe

Säsongens viktigaste vinst är redan bärgad, detta kommer antagligen vara det som räddar elitlicensen nästa år.

2011-08-25 @ 21:03:21
Postat av: höken

Härligt.........

2011-08-25 @ 21:07:08
Postat av: Andreas

Får fan hoppas att det blir lite tryck i hallen när folk får i sig lite för annars är det ju tyst som i graven bortsett från klacken.

2011-08-25 @ 22:30:23
Postat av: Kalle.

BFS medlemmar får köpa eller vad? Eller måste man vara medlem i IKO? asså föreningen IKO och inte BFS bara..



2011-08-25 @ 23:35:30
Postat av: Andreas

Kalle: Medlem i IKO.

2011-08-25 @ 23:43:09
Postat av: franzzon

Tycker jag är helrätt att man måste vara medlem för att få köpa i puben och antagligen ett krav för utskänkningstillståndet. Hoppas att fler klubbar följer efter.

2011-08-26 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: