J20: Träningsmatch IK Oskarshamn vs Växjö

IK Oskarshamn J20 spelar träningsmatch i morgon (tisdagen den 9/8) kl 19:00 i Arena Oskarshamn!
Tack "Lars" för tipset om detta - då IK Oskarshamn ej skrivit ut sina juniorlags träningsmatcher...
Har någon ett komplett spelschema på träningsmatcherna, skicka det gärna till mig!
[email protected]
Jag fick kika in på Växjös sida för att få det bekräftat... Såg då också att IK Oskarshamns J20 möter dem på bortaplan Lördagen den 27/8, kl 13:00

Jag kommer inte kunna vara på plats nu på tisdag hemma i arena Oskarshamn, men den 27/8 kommer jag högst troligen infinna mig i Växjö ishall! KANSKE köra någon form av liverapprt därifrån... återkommer när det närmar sig om det...

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Räkan

Glömde en självklar sak:

Hoppas många vill/kan se matchen i morgon!

Ni som gör det får gärna skicka en liten kort matchrapport till mig, som jag sedan kan slänga upp här för allas läsning!

/Räkan

2011-08-08 @ 22:49:52
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Pelle

Fått höra att J18 spelar en träningsmatch hemma mot Hannhals näst nästa helg!

2011-08-09 @ 02:29:56
Postat av: The One

Hade varit intressant med en inför matchenintervju med Coach Söderström inför matchen mot KHK? Hur han har tänkt att formera laget och så vidare?

2011-08-09 @ 13:42:29
Postat av: Rusk

0-6 efter andra. Växjö åkte rätt igen ett stillastående IK gång på gång. Växjö såg ut som jättar mot IK och vi undrade om inte detta var IKs J-18? Efter andra åkte jag hem. Ska jobba senare.

2011-08-09 @ 20:38:23
Postat av: Anonym

http://scandhock.com/2011/08/former-allsvenskan-player-to-the-us/

2011-08-09 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: