Inför: IK Oskarshamn vs TAIF

Idag drar Oskarshamn tillbaks till Stålhallen, i Olofström. Men idag är motståndet Tingsryd.

Igår pratade jag med lite supportrar, som sett matchen mellan Mörrum och Tingsryd. Alla var eniga, Tingsryd spelade katastrofalt dåligt, men lyckades med lite flyt vinna med 2-1...

Om IK Oskarshamns spel fortsätter att utvecklas, och Tingsryd fått grus i maskinerna ja då låter det lovande!

Jag åker till Olofström idag också, för att bevittna kvällens drabbning. Men idag åker jag själv, med min yngsta son. Detta innebär att han vill ha uppmärksamhet, och troligen ej accepterar att jag i pauserna knappar på mobilen, för lite bloggande...
Men jag kommer även denna matchen twittra större händelser. KANSKE att jag bloggar från någon av pauserna, men känner jag sonen rätt, så accepteras nog ej detta...'
Men korta meddelanden på twitter skall nog hinnas med som vanligt :)
Follow slemklump on Twitter

MEN, Tingsryd rapporterar matchen på everysport!, klicka bara HÄR för att komma till deras rapportering!

Nu tar vi Tingsryd!!
Mitt tips, baserat på att IKO börjat spela bättre, och att jag avskyr Tingsryd ;)
5-1 till IK Oskarshamn!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: jörgen

när börjar matchen? :)

2011-08-27 @ 14:07:36
Postat av: Räkan

Matchen startar 16:00... Jag är på plats nu, i en mycket tom hall. Isen spolas just nu inför nedsläpp...

2011-08-27 @ 15:50:47
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gött att Tingsryd vann även om det bara är en träningsmatch. Väl mött i allsvenskan! hoppas ni kommer ner med många supportrar när vi möts i Dackehallen.

2011-08-27 @ 20:13:52
URL: http://lissel.sportsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: