OIK

Har funderat lite och givetvis ska man självklart åka till olofström på torsdag de e väl inget o fundera på.
Jag hörde rykten om att IKO ska anordna resa igen,men vet inget säkert.
Om inte det blir så lämna en kommentar och ert nummer om ni är 100% säkra på att ni vill åka.
För som jag vet just nu är vi 4 st helsäkra och blir vi några till kanske vi kan hyra en minubuss eller två.
Jag kan köra en!



övrigt: rautio ryktas till luleå jävligt synd om han drar!
http://kuriren.nu/bloggar/bloggentry.aspx?blogg=4171576&entry=5311666

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: JTO

Ja, målvaktsposten är och förblir den allra viktigaste i ett hockeylag. Där får man inte kompromissa. Inget ny Josefsen-era vill vi ha! Skulle Rautio dra så måste vi kontakta Leinonen eller någon annan av motsvarande klass. Det optimala vore att behålla Rautio. Han har varit helt suverän och allt måste göras för att behålla honom!

2010-03-23 @ 11:45:49
Postat av: Andreas

Ik har ju en förmåga att få fram bra målvakter ju. Så om Rautio drar så är de ju synd. Men dom hittar förmodligen någon annan för jag tror ju inte att Rautio stannar...

2010-03-23 @ 12:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: