Fy fan vilken bra match (första period)

Ja igår var det riktigt roligt att vara Oskarshamns supporter, det har man inte tyckt många gånger denna sässong.
Första perioden spelade IKO som ja jag vet inte var nog det bästa spel jag sett dom visa upp på tre fyra sässonger helt ärligt. Det var fart finess och ett enormt självförtroende Anton Persson gjorde nog sin bästa period i sin karriär.
Det var också roligt att klacken var stor och lät riktigt bra faktiskt.
Ärligt talat så fanns tanken hos oss på att ställa oss där i andra perioden, men tyvär blev vi påhoppade av två personer som varav den ena aldrig satt sin fot i klacken innan och den andra någon enstaka gång och en av dom trodde jag absolut inte skulle sjunka så lågt mot mig. Det var skrämmande och lite otäckt. Den personen har ofta hållt med mig i mina åsikter gällande klacken så det var lite förvånande och tråkigt.
Det ska dock poängteras att det inte var någon ur den forna klacken och de här påverkar inte mitt beslut om jag sk ställa mig i klacken igen. Vi får se hur det blir framöver om alla som stod där igår kommer fortsätta men precis som the one skriver är jag i alla fall öppen för ett möte med klacken inte jag själv nu utan ett öppet möte för alla som känner sig manade att komma och hjälpa till i klacken ett möte utan IKO.s närvaro.
Men för övrigt så var klacken bra och högljudd lite för mycket trumma dock.

Ska bli intresant och se om detta spel och självförtroende som gårdagens match visade  kan ge någon positiv effekt på laget denna gång sist vi vann blev de ju totalt tvärtom.


Oavsett vilket spelar vi som i första perioden igår hela kvalet så har div 1 lagen inte en chans.



FOORZAA KÄMPA OSKARSHAMN!



// Löjjan.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Härligt !



Hoppas klacken fortsätter såhär, Och laget också såklart !

2010-01-28 @ 14:10:25
Postat av: mingeljohan

ja dom spelade bra igår i första synd bara att dom alltid ska tappa i 3e

2010-01-28 @ 14:31:23
Postat av: the one

Guter dementerar Hästen rykte



http://www.barometern.se/sporten/ot-sporten/guter-dementerar-hastenrykte-klantigt-av-mig(1746818).gm

2010-01-28 @ 17:10:30
Postat av: Magnus Svensson alias Ruskprick

Det är fem eller sex år sedan jag lämnade MS. Ändå skall man utsättas för arrogant fysisk misshandel inne i arenan. Man kan tro det var en sekt man varit involverad i som man inte får lämna oberört. Inte ens efter fem år!? Tydligen skall det ständigt ses mellan fingrarna då detta arroganta väsen skall gapa och skrika på allt och alla. Vem har undgått, inte många men man skall tydligen finna sig. Inte ens två poäng stillade arrogansen. Man såg tydligt hur han manade på klacken att lägga fokus på annat än hockey.



Sedan har man ju hört om skitsnacket som flödar inne på Ninos. Det blev ju tydligt igår. Har även fått detta berättat för mig från en falsk vän trogen Ninos men inte MS (med undantag för igår) som säkert är den som snackar mest och gladeligen kastade detta i ansiktet på en intet ont anande Magne efter ett besök på just Ninos. Grejen är den att jag är inte bitter eller stolt. Jag styr heller inte någon. Jag säger och står för vad jag tycker om sen folk håller med så är väl det ok enligt mig.



Jag kan bara inte känna någon glädje i en klack där trummorna alltid kommer att vara klacken. Jag vill stå i en trumfri klack och utvecklas. Det är hela grejen för mig. Jag kommer inte stå i klacken och jag kommer inte stå eller åka i någon buss i kvalserien för är det något jag verkligen inte saknar i MS så är det dessa ständiga verbala misshandlar och tjafs.

2010-01-28 @ 17:21:47
Postat av: Anonym

Ingen har tvingat dej att göra de...

2010-01-28 @ 17:29:13
Postat av: Ruskprick

Namnlös du måste ha missat hela mitt inlägg ovan. Eller såg du inte skogen för alla träden? Står man inte i klacken är enda tydliga alternativet verbal misshandel och avsaknad av hjärta. Det var uppenbart i går. Det är en kort samanfattning av ovan.

2010-01-28 @ 20:52:42
Postat av: the one

Det ryktas nu att IK ska ha gjort klart med en center idag, där har du nått att forska om Löjjan :D

2010-01-28 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: