IKO på is.

Jaha då var årets ispremmiär över 1200 pers på läktarna, min gissning utan gratis korv 50% mindre folk. Själv tog jag inte ens någon vurre trots graautis.
Vad fick man ut av denna träning då? egentligen inte ett skit.
Skills competitiongrenarna var väl roliga ett tag internmatchen var ingen höjdare. Men samtidigt är de fortfarande förbannat skoj att de drar igång nu. Jag tyckte Johan Pettersson såg bra ut han vann t.om tävlingen. Syns att Steffe P är en klass spelare.  Gibbs verkar va en riktigt skön snubbe ser ut som en gammal wrestlingbrottare när han gled ut i full mundering.. De var nästan så jag blev lite rädd trots mina 196 cm och 105 kilo fläsk=)
Jag tror dock denna sässong kommer bli roligare än vad vi kan ana.

Ska ge mig bort till hallen någon dag under veckan och kolla på en "riktig träning"

Nästa steg nu match på söndag mot skövde.


Nu kör vi!!!

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Mlp

Ja, ska bli intressant att se hur laget kommer att spela i år. Det hade varit optimalt att behålla Lenny Eriksson enligt mig, men nu är det som det är. Hoppas på en liknande hockey med Lars Ivarsson. Dvs med fart, krydddat med lite ”osvenskt” med många skott och många tacklingar.

2010-08-10 @ 14:38:54
Postat av: Andreas

På tal om Lenny. Tyckte jag såg han på läktarn i Måndags ;)

2010-08-11 @ 09:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: