Blue Front Support

Så heter den nya supporterklubben, efter vad man läst och hört så känns det ganska okej tycker jag. Det verkar seriöst med bra regler och tankar kring hur allt ska bedrivas. Jag tyckte personligen inte att Moore Support hade så dumma regler och stadgar problemet var ju att dem inte följdes. Det hoppas jag verkligen det gör här.
Jag anmälde mig till Malmöresan idag samtidigt som jag tecknade medlemskap i den nya föreningen. Hoppas att fler hakar på så kanske vi kan få en riktigt bra klack och en riktigt fin hockeysässong. Jag längtar grymt mycket nu.

Kommer rapport på Måndag kväll från isträningen till er som ej kan vara där.


// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Andreas

De ser bra ut. Bara lite tveksam till det här med vart vi ska stå.



Ska anmäla mej till Malmö så fort som möjligt & fixa medlemskap.

2010-08-07 @ 15:39:05
Postat av: mingeljohan

jag skulle och hade tänkt åka ner dit samt åka på många matcher i vinter. men fick bli lite ändring på det då jag blev erbjuden en tjänst i Nordic Battle Group och kommer rycka in om 3 veckor och ligga inne i skövde. men kommer följa alla matcher som jag kan

2010-08-08 @ 01:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: