Fy fan!

Visst, det känns riktigt skit att kritisera ett lag när man inte sett matchen, men ikväll har man både hört och läst kommentarer om matchen..

Fy fan vad jag är besviken!!!

Jag är inte besviken över 1-0 i första...
Jag är inte besviken över att det står 2-0 inför sista... dock jävligt klantigt av Petri att ge de den pucken.

Men att 2-0 inför sista skulle vara direkt matchavgörande hade jag fan inte förväntat mej av årets upplaga av IK Oskarshamn!!

Tredje perioden är jag mest missnöjd med!! "7.03 Rätt avslaget här. Vik har dragit ner lite på tempot." citat från CG-bloggen

Bara en sån sak.. då tänker jag: aah. 7.03 då är det 13minuter kvar, fan får man in en puck så kör vi igen!

Men inte ett skit händer.. INGENTING händer.. vart är hjärtat då?, undrar jag.. vart är krigarna?!?!.. vart är viljan!!!? fanns det någon som hellst kämpaglöd i sista perioden? eller var man nöjd med att bara förlora med 2-0.?

Tommy Salo sover nog gott inatt.. om man står och gäspar sig igenom matchen! !!

fan så besviken jag är!! Brage är dock Kungen ikväll!!

Brage och att vi fortfarande är 100% i bp är det bästa ikväll!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: