Luften tog slut!

Rädda IK Oskarshamn genom att helt kostnadsfritt anmäla sig till svenska spel! helt gratis!! gör detta vi iko:s hemsida NU!!

Luften tog slut ur mina IKO lungor när västerås matchen var över,, jag var riktigt besviken och ledsen att jag inte visste vad jag skulle göra! Därför har jag heller inte haft orken att blogga, flyttade visserligen igår och hade inte så mycket tid. men ändå!

Nu har luften börjat komma tillbaka igen, ser fram emot nästa hemmamatch som bara den på fredag! =) då finns jag förhoppningsvis också på plats!

Malmö fortsätter att torska.. och tänk om IKO skulle ta sig förbi malmö gänget innan säsongen är slut!! tänk bara känslan! M.Johansson ville ta ett lag till Elitserien och valde malmö före moderklubben.. tänk då om IKO slår honom på fingrarna och går om! drömma kan man!!!

ska bli bättring på inläggen framöver, det lovar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: