Moore Support är INTE = ECU

Just nu spelar Borås mot Mariestad.. i skrivande stund står det 2-0 till Borås vilket betyder att Nybro spelar kval!!

Personligen tycker jag att det är hur kul som helst! Ska bli roligt att få se IKO spela i victoriahallen för sista gången på ett bra tag. För Nybro klarar inte det där kvalet, inte en chans!!

Förresten blev jag intervjuad av en radiokille på Huddinge matchen, har försökt hittat vart man kan lyssna på det, vore kul om någon visste.. SR var det iallafall.

Imorgon ska jag till Arenan för att kika lite på IKO:s träning, ta några bilder som kommer komma upp här på bloggen. Några är kanske lite intresserade iallafall.

Moore Support är INTE = ECU står det i rubriken. Vilket självklart är alldeles riktigt. I mitt inlägg med Bergström står det att det är Moore Support som gjorde tifot med Fredric Jaensson. Personligen tycker jag att det är väldigt svårt att skilja dessa åt, jag menar på MS hemsida under rubriken Tifo finns bilder på b.la. Fredric Jaensson tifot och då tar iallafall jag förgivet att det är MS som gjort det.. speciellt när det inte står att det är ECU som gjort det. Förslag är väl då att man döper TIFOlänken till ECU.

cred till ECU för att de har gjort alla dessa vackra tifon. Lägg gärna upp en bild från Nybro hemma senast också =)

http://ecu.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: