Längtar!

Fyy vad jag längtar efter hockey nu!

Just nu är jag så galet hockey kåt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! känns som att det var evigheter sedan man stod inne i Arenan och följde sitt kära IK Oskarshamn, och med närmare eftertanke var det faktiskt rätt längesen också.

Min senaste match på plats i Arenan var 2008-12-12 matchen mot Bofors som vi vann med 6-3. Efter det har jag inte haft någon möjlighet att besöka Arenan tyvärr.

IF Stjärnan förlorade igår! Skönt tycker jag själv faktiskt! Börjar bli trött på det här tjatet om att Bandyn är påväg att bli större än Hockeyn här i stan och bla bla.. Nu är inte Stjärnan bäst när det gäller även om de har gjort en helt fantastisk säsong!

Ett annat tjat jag gärna blir av med är att vi kommer spela negativt kval istället för Nybro, usch bara tanken gör mej nästan förbannad! Nybro har inte vunnit en enda borta match denna säsong och SÅÅ jäkla dåliga har inte IKO varit trots rejäla bottennapp!

Idag skrev jag in mig på IK-Kronan Privat

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: