kunde inte hålla mig ifrån..

Blev J20 match i kalla AO under eftermiddagen.. Tror att Stjärnan spelade match ute i regnet samtidigt.

Rolig match, men kan inte direkt säga att någon spelare platsar i A-laget. Om inte ens Perre Gustavsson platsar.. som gör en grymt bra match ikväll. Stod för kvällens mål också då han snurrar upp några stycken innan han säkert lägger pucken imål. Om inte han platsar i A-laget, vem gör det då?!

Rolig och händelserik match, precis som J20 ska vara! =)

Imorgon blir det troligtvis ännu en sväng till Arenan.. denna gång för att åka griller med lillsyrran. Kan bli kul, sålänge det är uppehåll.

Nu dricks det glögg och äts pepparkakor.. Julen närmar sig.

Förövrigt kan jag säga att det är rekord här på bloggen.. hundratalet unika besökare som läst intervjun med löjjan!

//Robin

Kommentarer
Postat av: slöjan

Kan någon berätta för mig vart jag ska hitta oskarshamns fans, hemsida nu när moore support lagt ner. finns det någon blogg, någonting? känner mig vilsen

2009-12-06 @ 02:19:35
Postat av: löjjan

ecu forumet finns

2009-12-06 @ 10:03:34
Postat av: the one

finns två olika forum. Ett officielt på svenskafans, dit är adressen: www.svenskafans.com/hockeyzon/oskarshamn/



Och så finns ECU forumet och dit är adressen: www.ecu.nu

2009-12-06 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: