Facebook och saknar forumet

Att man blivit så besatt av facebook är ju helt patetiskt, men jag är fast i det där träsket och inget tycks få mej att ändra på det.

Sålde min bil häromdan, mest bara för att inte sin första bil ska skrotas bara för att jag använt den i två år.. fick mer en symbolisk summa för skiten. Imorgon blir det att titta på en ny..

Måste säga att jag saknar Moore-Support forumet något enormt! är det någon som vet något annat ställe där IKO-anhängare håller till, för jag kan väl inte vara den ända som saknar att få läsa "inför match" och "efter match".. ?

På tisdag möter vi Örebro, en nygammal bekantskap som ska bli intressant vad de har att komma med. Deras tidigare resultat på försäsongen är ju inte allt för uppmuntrande (för deras del).. 3-21 i målskillnad efter tre matcher kan inte vara jätte roligt för ett ganska så hårt sattsande Örebro ormar..

Kul det här med det nya introt, Backyard Babies är ju ändå några som man faktiskt har några låtar av på ipoden.. och att de ska ha en logga på sargen är inte så pjåkit det heller.. en sarg som förövrigt är jäkligt tom på reklam. Kanske fylls ut till seriestarten.

På tal om reklam så kan jag inte låta bli att hylla Hotellett, med sin gigantiska reklam i ena teknings hörnet.. riktigt kul med så pass stor och dyr reklam som är lite mer lokalt! all heder åt hotellett!

ses och hörs på tisdag!
//Robin

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Svenska fans men där kan jag inte själv logga in av någon konstig anledning. Men varför inte skapa ett forum här på bloggen vid sidan om? Annars finns ju alltid ECUs döda forum. Men där måste man, tror jag bli godtagen först. Var så god och gör ett försök.. Jag saknar också gästboken men inte Moore support på läktarn.

2009-08-24 @ 01:24:24
Postat av: Ruskprick

http://eastcu.blogspot.com/

2009-08-24 @ 01:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: