Han blir IKO:s andramålvakt! Och lite mer silly!

Nu ni!!
Nu har jag jobbat lite kring tips jag fått in mm.
 
Vi börjar med andramålvakten. Efter snack med källor jag litar starkt på, kan jag bomba ut namnet.
Det är Piteås Oskar Sehlstedt!
IK Oskarshamn ska fört en diskussion, kontrakt mm ska vara klart, och man ska vara överens.
Räkna med att han kommer presenteras inom en mycket snar framtid.
 
Oskar har verkligen haft en strålande säsong, och han bör vara redo att ta nästa steg i karriären.
Klart spännande namn, som vi kan hälsa välkommen till Oskarshamn!
 
* * * * *
 
Rasmus Djerf. Där har ni nästa namn och hemvändare. Rasmus själv tiger som muren. Roger Jönsson tiger som muren. Men säkra källor till mig talar om att Djerf kommer spela i IK Oskarshamn.
Han tränar redan nu med laget, och det man tydligen ska diskutera nu är kontraktets utformande. Kan bli någon form av Try Out. Där har jag ingen aning, men Djerf ska i alla fall vända hem igen!
Kul att Roger får tillbaks våra talanger, och får in lite egna oskarshamnskillar i laget.
 
* * * * *
 
Valdix är det många som frågar mig om. Valdix är inte helt avskriven, men det förs inga samtal nu, och man är påväg åt olika håll. Valdix har en önskan om spel utomlands.
Vi ska inte räkna med att få se Valdix i IK Oskarshamn kommande säsong...
 
* * * * *
 
Leavitt? Varför presenteras han inte? Jodå, han kommer mycket snart presenteras. Trodde man skulle vänta tills efter VM, men mina kontakter till honom säger att man väntar pga önskan från Leavitt själv.
Leavitt vill hinna lämna sin nuvarande stad och klubb först.
Om någon dag lär han presenteras.
 
/Räkan
 
 

Kommentarer
Postat av: Bovern

Räkan Djerf är inte Oskarshamnskille , kommer ifrån Valdermarsvik!

2013-05-05 @ 13:17:40
Postat av: En IKO Fan

Ojoj :) Oskar är en väldigt bra målvakt sedu!

2013-05-05 @ 13:56:25
Postat av: Erik

Stackars Oskarshamn. Är ni redo för henne?

2013-05-05 @ 17:31:17
Postat av: Ellinor

Säger som Erik. Är ni verkligen redo för henne?

2013-05-05 @ 19:44:00
Postat av: Iko iko

Henne?

2013-05-06 @ 06:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: