Bloggen lever & Sylvegård till IKO

Ja, jag och bloggen lever. Vi hamnade tyvärr endast i tillfällig koma.
Lovat tidigare att skriva minst 1 inlägg om dagen. Nu sket det sig, så att säga.
Har farit runt och tältat och, ja helt enkelt ägnat mig åt familjen. Lovade att inte ta med datorn på någon av semesterutflykterna i år.
Nu har jag 4 veckor semester kvar, men ska inte tysta bloggen i 4 veckor, det lovar jag! ;)
 
Vad har hänt då under bloggens koma?
Ja, vi har inte missat mycket.
1 nyhet, och det är Emil Sylvegård som testas på try out.
Spännande forward med tuff attityd och nyttig erfarenhet från USA. Ska bli spännande att se vad Malmös sportchefs son kan uträtta i Sverige.
Spännande kille, med framtiden för sig. Frågan är, OM han skulle ta en plats i laget, vem ryker? Känns som att detta är en härlig sporre till Djerf, som också spelar på try out-kontrakt.
Djerf har viljan, och energin jag så gärna vill se, men det lilla jag sett av Sylvegård så har han en härligt tuff attityd.
Men så vet vi inte hur lång tid det tar för Lidhammar innan han är redo igen. Finns många olika öppningar, och det är bra att man har garderat sig för alla möjliga scenarion.
Skador kommer och går... En stor trupp kan kosta ekonomiskt, men börjar skadorna koma, då är det minsann inget fel på det!
 
Jo, en sista sak. Fredrik Söderström slängde upp en bild av försäsongströjan.
Mycket snygg, i härlig retrostil.
Gillar den skarpt, synd bara att den är röd, och inte IK-blå ;)
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soares-Leavitt-Poulsen
Löfstedt-Piispanen-Bouchard
Backman-Svensson-Eriksson
Granlund-Sylvegård-Djerf/Lidhammar

Uotila-Moyer
Ljungqvist-Styrman
Engsund-Morin/kristensen

2013-07-24 @ 19:19:02
Postat av: Hans

Poulsen har inte i en förstakedja att göra. Backman byter plats med Poulsen. Hoppas Piispanen besitter någorlunda offensiva kvaliteter annars bör man ge Svensson chansen tycker jag.

2013-07-24 @ 21:36:40
Postat av: Anonym

Poulsens hårda jobb, Soares,Leavitt offensiva behövs en grovjobbare :)

2013-07-25 @ 09:49:45
Postat av: iko 123

k

2013-07-25 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: