Back till IKO?

Ja, efter några lugna bloggdagar har "surret" börjat.
Nu snackas det om kommande backen till IK Oskarshamn.
 
Jag trodde Roger ville avvakta lite till, men nu låter det från andra håll som att vi inte behöver vänta så länge till.
En källa inom IKO säger nämligen att man är överens med en back.
Dvs, det låter inte som att allt finns på papper ännu, men det ska vara så gott som klart.
 
Tyvärr tar det tvärstopp där. Mer än så vet jag inte. Jag har förvisso inte ringt Roger Jönsson, men känns onödigt, då jag vet att han inte skulle avslöja något namn. Det blir till att börja gräva runt.
Problemet, jag vet inte ens om jag ska gräva i Sverige, övriga europa eller om det är en amerikan.
 
Alla möjliga tips som kan leda till något tas tacksamt mot på [email protected]
 
/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: