Enberg klar, och ändrade matchtider!

Jag skrev tidigare idag om att Niklas Enberg var/är i Oskarshamn, och att han troligen lär presenteras snart för IKO.
Nu bekräftar Mrmadhawk mina uppgifter, då han ska ha fått bekräftat att Enberg är helt klar för IK Oskarshamn!
MrMadhawk har mkt sällan fel, så det skrevs kontrakt i Arena Oskarshamn!
Tisdag kl 9:00 ska en ny spelare presenteras. En ny back. Välkommen Enberg!
Trevligt tillskott. Bra och säker deffensiv pjäs!

* * * * *

Spelschemat är ändrat, då Asplöven klev in i allsvenskan.
Ändringarna hittar ni HÄR!

* * * * *

Jag ska till Karlskrona på Fredag (10/8) för första träningsmatchen!
Har hört att fler ska dit - kul!
Men observera, matchtiden är ändrad!!
Matchen startar 19:00!!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Hauge

Hoppas han är en Outila typ som kan smälla på lite. Känns som vi har en väldigt "snäll" trupp överlag!

2012-08-06 @ 22:55:33
Postat av: Sittplats

Vi har en suverän trupp tror jag. Men jag håller med om att det ser väl "snällt" ut. Särskilt utan Gibbs.



Det vill till att laget tacklas i forecheckingsarbetet. Hoppas att Söderström fortsätter att förespråka ett sådant tacklingsspel. Det vinner vi mycket på.

2012-08-07 @ 10:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: