Rösta på Salo?!

Ja, ämnet har diskuterats, några tycker vi i Oskarshamn borde släppa det...
Men då ämnet berör, och läsarantalet här ökar ;) så tar jag upp det igen!
Tommy Salo, evigt avskydd av IK Oskarshamn, honom vill nu förbundet rösta in i svensk ishockeys hall of fame!

Man kan rösta på Salo eller Peter Lindmark, den som får flest röster hamnar i Hall of fame...

Och jag, jag la min röst på Peter Lindmark....

Vill ni också rösta, kan ni göra det HÄR!
Kul om vi kan förneka Salo den platsen ;)

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Salo

Angående Salo tycker jag att det räcker med hån och bespottande nu. Den sista markeringen var banderollen. En lagom ”pik” med glimten i ögat.

Sedan om "agget" finns kvar i bakgrunden i mötena med Lif är en annan sak. Det ger bara en extra krydda och energi på läktaren som IKO tjänar på.



Men jag har inget emot om Salo blir inröstad i Hall of fame.



Tvärtom. Det förtjänar han.

2012-04-18 @ 11:34:09
Postat av: Diskussioner gynnar IKO

Måste berömma IKO för att ha kommunicerat bättre med fansen sedan Jönsson/Söderström anslöt. Det är som natt och dag. Dock är det väldigt tyst just nu, som någon skrev på IKO-forumet.



Tror klubben tjänar på att debatten pågår hela året. Det skapar intresse och ger fler fans och i slutänden fler besökare till IKO:s matcher. (Fotbollen håller i ärlighetens namn inte någon högre nivå i stan, så den kan knappast väga upp under lågsäsong. Motsvarande div 4 eller 5 om man ”räknar om” det?). Nej, IKO är vårt enda elitlag.



Vissa frågor finns som kunde skapa debatt och intresse:



1. Hur ser ekonomin ut nu inför licensnämndens prövning? Har man gjort klart bokslutet?

2. Är några träningsmatcher inbokade?

3. Har man några allmänna idéer för hur föreningen ska utvecklas nästa säsong? Då menar jag på alla tänkbara plan: Ekonomiskt, sportsligt, representationslag, juniorlag och ungdomshockeyn.

4. Tror man att lagets slagkraft måste öka ett snäpp för att nå playoff-plats igen? (Det tror jag.)

5. När ska de nya dräkterna presenteras? Hur kommer de att se ut?

6. Kommer hallens faciliteter att förbättras/utvecklas något till nästa säsong?

7. Ska man genomföra några events i klubbens regi i sommar? Som t ex puben på Latitud57 förra året?

2012-04-18 @ 11:47:57
Postat av: Angående powerplayer-kampanjen

Bra att Powerplayer-kampanjen är igång! Tror dock att IKO måste göra det mer användarvänligt på IKO-officiell att hitta till anmälningssidan.



Medelåldern är ganska hög i Oskarshamn och datorvanan hos gemene man är därefter tror jag.

Kan låta komiskt, men att hitta och klicka på ordet ”här” i en text, kan leda till att vissa inte ens hittar till anmälningssidan. Särskilt då ordet "här" inte ens är i fetstil eller understruket.



Nej, sätt upp en stor banner/menyalternativ eller nåt, som är tydlig och lätt att klicka på. Då får ni fler anmälda till Powerplayer-kampanjen.

2012-04-18 @ 20:07:20
Postat av: ErikG

@Salo



Det här är anledningen till att Salo absolut inte ska in i Hall of Fame, möjligtvis Hall of Shame.



http://www.youtube.com/watch?v=KFQnIFN1pYo

2012-04-18 @ 21:13:48
URL: http://www.youtube.com/watch?v=KFQnIFN1pYo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: