...mjölk...

Kom på att jag glömt skriva om en sak, och det är mjölk...
För att denna säsongen är mjölken särskilt speciell runt Oskarshamn!

Nu i helgen då jag var i Oskarshamn passade jag iallafall på att köpa ett mjölkpaket - trots att jag och hela familjen inte tål laktos...
Men köpte inte mjölken för att dricka den, nä, det var förpackningen jag ville åt!

Om ni missat det, så visar bilden varför jag ville köpa mjölk i Oskarshamn - särskilt då för en dåre som jag, som samlar på allt möjligt med IK Oskarshamn på...



/Räkan

Kommentarer
Postat av: osse

Mycket nice det har jag faktiskt inte sett,blir att

köpa denna mjölk nu.

2011-10-03 @ 22:01:56
Postat av: The One

Vilken butik i Oskarshamn säljer denna dryck med eminenta förpackning? :)

2011-10-03 @ 22:27:58
Postat av: Räkan

Mjölken finns att köpa i de flesta matvarubutiker (inom kalmar län tror jag..).

Är Emåmejeriet som "sponsrar" IKO med denna annonsen...

2011-10-03 @ 23:15:28
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: iko70

Blir de ingen resa för BFS imån?

2011-10-04 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: