Nostalgi...

En av de som gräver fram saker i hockeysverige snabbast är mrmadhawk...
Just därför bev jag extra glad idag, då han postade denna bilden på sin blogg, en bild från premiären, då IK-klacken/blue front support var stiligt uppklädd i blått....

(Foto: mrmadhawk)

Kul att få återuppleva detta, även om man än idag blir iriterad på poängen som dommaren stal av oss...
Men inte tappa focus... Kul med så många matchtröjor, och kul att få minnas starten av förra säsongen, som trots allt var bra!!
Hoppas vi kan göra om samma sak i karlskoga i år...

en bild till:

(foto: Daniel Svensson)

Jag har efter en tid nu, sedan jag började skriva och gräva för bloggen funderat på rörliga bilder. Detta fick mig nu, med nostalgi från premiären att plocka fram Malmö suppports intervjufilm från premiären...
Jag rekommenderar er att se på hela filmklippet som erbjuds via länken, för att få se värmningen av spelarna mm.
Men starkast rekommenderar jag intervjun, som sker ca 2:44 in i klippet, med Oskarshamnssupportern "Per".
Intervjun sker efter första pausen, då resultatet är 1-1, och föredetta Malmöspelaren Jadeland är målskytt för IKO! För att citera Per: Jadeladilaaaaaaaa!

Dessutom så verkar Per synsk, då han siar om framtiden; "bara det blir bättre än föregående säsong (negativt kvval), och med facit i hand, så fick han rätt!!! Säsongen som gick var tung i slutskedet, men inte lika tung i som föregående säsong!!!

Klippet mm hittar ni HÄR!!

Hoppas på samma sköna uppslutning i Bofors!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: H

Underbart! Vi bör väl kunna få iväg två bussar till Karlskoga ändå :)

2011-05-08 @ 13:31:20
Postat av: Sittplats

Några rykten idag?

2011-05-09 @ 16:03:28
Postat av: The One

Evan McGrath från Västerås, klar för IKO!

2011-05-09 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: